پراندلی: آرژانتین بسیار قوی است؛ ده روسی عملکرد خوبی در دفاع از خود به نمایش گذاشت

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 تیم ملی آرژانتین موفق شد با دو گل گونزالو ایگواین و اور بانگا در مقابل گل شگفت انگیز لورنتزو اینسینیه با نتیجه 2-1 در یک دیدار دوستانه از سد ایتالیا در استادیوم المپیک رم عبور کرد.

پراندلی به RAI Sport گفت: "ما به مصاف یک تیم با کیفیت عالی و یکی از بهترین ها در جهان رفتیم. ما اشتباهاتی در خط دفاع داشتیم و بازی را نیز بد شروع کردیم، اما به نظر من ما توپ را به خوبی به گردش در آوردیم. ما از استحکام و قدرت تمام کنندگی که هر تیم در اطراف محوطه جریمه به آن احتیاج دارد برخوردار نیستیم، با احترام به آرژانتین که یک تیم بسیار قوی است."

ده روسی به عنوان یک مدافع مرکزی در دفاع 4 نفره و 3 نفره مورد استفاده قرار گرفته و مارکو وراتی در پست آندرا پیرلو، نقش ایفا کرد.

"قبل از صحبت در مورد جام جهانی ما باید کیفیت خود را به دست آوریم و به سرعت می خواهم به آنجا برسم. در مورد آزمایش ده روسی در خط دفاع، اگر ما می خواهیم او را در آنجا استفاده کنیم، او به خوبی در این پست عمل کرد. غیبت برخی از بازیکنان کلیدی، ما را مجبور کرد از گزینه های مختلفی در رویکرد بازیمان استفاده کنیم."

"بازیکنان زیر 21 سال در این سطح تفاوت را ایجاد کردند، اما آن ها برای نشان دادن بیشتر سطح تفاوتشان به زمان نیاز دارند. آن ها کیفیت لازم را دارند، اما نیاز به رشد دارند. اینسینیه از لحاظ شخصیت چیزهای بیشتری دارد."

این دیدار به افتخار پاپ فرانسیس سازماندهی شد و دو تیم روز سه شنبه در واتیکان به ملاقات وی رفتند.

"همه ما خواهان این دیدار دوستانه بودیم و من خوشحالم زیرا ما بسیاری از کودکان و خانواده ها را در ورزشگاه دیدیم. کشاندن 40 هزار نفر به استادیوم در روز 14 آگوست کار ساده ای نیست، اما این پیامی است که ما آن را دریافت کردیم."

گفتنی است روز 15 آگوست یک تعطیلی ملی در ایتالیا به نام Ferragosto است که مردم به در این روز اکثرا به تعطیلات می روند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, ] [ 23:8 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 30414
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1